Strategia marketingowa – komplet, co powinieneś wiedzieć
Strategia marketingowa to wstępny projekt akcje mający na celu osiągnięcie zaplanowanych zamiarów biznesowych przez użycie instrumentów marketingowych. W skrócie, strategia ta określa, jak przedsiębiorstwo będzie pozyskiwało kontrahentów i zwiększało własne przychody – podcast o marketingu. Podstawą strategii marketingowej jest poznanie potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i dostosowanie propozycji firmy do tych żądań. Koronnym elementem jest tu wybór właściwego segmentu rynku i opracowanie towarów lub też usług, które będą pasowały wymaganiom tej grupy kontrahentów. Strategia marketingowa winna uwzględniać również cele dotyczące wizerunku korporacji i sposoby dotarcia do kontrahentów, np. za pomocą reklam, działań promocyjnych czy marketingu internetowego. Istotne jest też określenie sposobów mierzenia rezultatów działań marketingowych, żeby wolno było weryfikować, czy docierane są założone cele. Potrzebne detale strategii marketingowej to też analiza konkurencji i określenie unikalnej wartości, jaką firma proponuje osobistym konsumentom.
+Reklama+